Rendszerkarbantartási szerződéssel rendelkező ügyfeleink részére akár minden nap, a nap 24 órájában helpdesk támogatást és távfelügyeletet biztosítunk.
Szoftveres, hálózati alkalmazásokkal kapcsolatos és egyéb informatikai és problémáira helpdeskünk azonnali megoldást nyújt; SLA szerződéssel rendelkező ügyfeleink részére éjjel-nappal elérhető távfelügyeleti szolgáltatásunk. Távfelügyeleti szerződésétől függően a hibaelhárítást akár azonnal megkezdjük.
Online és telefonos ügyfélszolgálatunkkal cége folyamatos informatikai támogatásban részesül, segítve Cége zavartalan munkavégzését. Összpontosíthat a munkájára, cégünk biztosítja a stabil informatikai hátteret.
- Rendszeradminisztrátori szerződéssel rendelkező ügyfeleink részére alapszolgáltatásunk ingyenes
- Ha a bejelentett hiba nem oldható meg távolról, rendszergazda szakembereink megkezdik a hiba helyszíni elárítást
- Ügyfélszolgálatunk levélben és telefonon is elérhető
- Rendszergazda szakembereink munkanapokon 08:30 és 16:30 között fogadják hívását